Рішення VIII сесії VII дем.скл. 11.07.2016


ДРОГОВИЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    УІІІ  СЕСІЯ   VІІ ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ

         Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

11 липня 2016 року                                      Дроговиж                                                     №106

Про  розроблення детального плану                                                                                                   території житлової садибної забудови                                                                                                          в с. Дроговиж, урочище «Іванкове»

           
В порядку реалізації повноважень з комплексної забудови території населеного пункту, у відповідності до Генерального плану села Дроговиж, Миколаївського району, Львівської області, затвердженого рішенням ХІХ сесії УІ демократичного скликання  Дроговизької сільської ради №293 від 18.10.2012 та затвердженого проекту землеустрою щодо зміни межі с. Дроговиж Дроговизької сільської ради Миколаївською районною радою рішення №487 від 13.01.2015, з метою  раціонального використання земель та створення належних умов для соціального забезпечення мешканців села земельними ділянками, керуючись ст.ст.8,10,16,19,21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011№555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Наказом Мінрегіонбуду України від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія  Дроговизької сільської ради –

ВИРІШИЛА:


1.      Розробити детальний план території житлової садибної забудови земельної ділянки площею 34,6270га, яка розташована в урочищі «Іванкове» с. Дроговиж, Миколаївського району , Львівської області на землях комунальної власності (пасовище).
2.      Доручити сільському голові укласти договір на розроблення містобудівної документації з організацією, яка має ліцензію на виконання відповідних робіт.
3.      Фінансування робіт по розробці містобудівної документації здійснити з залученням коштів інших джерел, не заборонених законом.
4.      Дане рішення оприлюднити згідно чинного законодавства України.
5.      Забезпечити проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації.
6.      Детальний план території житлової садибної забудови  погодити в установленому порядку і подати  на  затвердження сесії сільської ради.
7.      Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову.


Сільський голова                                         І.В.Мельник

ДРОГОВИЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОГО РАЙОНУ  ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

    УІІІ  СЕСІЯ   VІІ ДЕМОКРАТИЧНОГО СКЛИКАННЯ

                                                         Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

11 липня 2016 року                                     Дроговиж                                                     №107

Про  встановлення  податку на  нерухоме  майно,                                                                                      відмінне   від  земельної  ділянки
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 №909-VIII, статей 10, 266 Податкового кодексу України, пунктами 24, 28 частини 1 статті 26, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Дроговизької  сільської ради -
ВИРІШИЛА:

1.      Встановити  на території Дроговизької сільської ради податок  на  нерухоме  майно,  відмінне  від  земельної  ділянки.
       2.  Пільги  зі   сплати  податку,  зокрема : 
 2.1.  встановити  пільги  в  розмірі  100 %  з  податку,  що  сплачується  з об’єктів  житлової  та/або  нежитлової  нерухомості,  що  перебувають   у  власності  релігійних  громад, громадських організацій і підприємств  державної  та  комунальної  власності,  статути ( положення)  яких  зареєстровані  у  встановленому  законом  порядку,  і  використовуються  для  забезпечення   діяльності,  передбаченої    такими статутами (положеннями); 
2.2. встановити пільги  в  розмірі 100% з податку на  будівлі  нежитлової  нерухомості, що  перебувають  у  власності  фізичних  осіб, зокрема господарські ( присадибні) будівлі - допоміжні  (нежитлові)  приміщення, до  яких  належить  сараї, хліви,  гаражі, літні  кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні  підстанції  тощо, що  не використовуються  їх  власниками  з  метою  одержання  доходів ( не здаються  в  оренду, лізинг, позичку, не  використовуються  у  підприємницькій  діяльності ).
3.  Встановити  ставки :
3.1. для  об’єктів  житлової  нерухомості, що перебувають  у  власності  фізичних  та  юридичних   осіб  в  розмірі 0,1 відсотка  мінімальної  заробітної  плати,  встановленої  законом  на  1  січня  звітного (податкового) року  за  1 квадратний метр  бази  оподаткування ; 


                                                                                                                                                                                                         3.2.  для  об’єктів  нежитлової   нерухомості, що  перебувають  у  власності  фізичних    та юридичних  осіб в  розмірі  0,5 відсотка  мінімальної  заробітної  плати,  встановленої  законом  на 1 січня  звітного  ( податкового)  року  за 1  квадратний метр  бази  оподаткування.
4. Затвердити  Положення  про  порядок  справляння  податку  на  нерухоме  майно,  відмінне  від земельної   ділянки  ( додається ).
5. Ввести  в  дію податок  на  нерухоме  майно,  відмінне  від  земельної  ділянки з                   1  січня  2017 року.
6.  Оприлюднити  дане  рішення  та   повідомити  Миколаївську  ОДПІ  ГУ ДФС у Львівській  області  про  прийняте  рішення.
        7. Контроль за виконанням рішення покласти на сільського голову.




Сільський голова                                         І.В.Мельник















ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням  Дроговизької сільської ради                                                                                                         №107 від  11.07.2016    
ПОЛОЖЕННЯ
про  розміри  та  порядок  справляння  податку  на  нерухоме  майно, відмінне  від   земельної  ділянки  по  Дроговизькій   сільській  раді
1. Загальні  положення
1.1. Податок  на  нерухоме  майно,  відмінне  від  земельної   ділянки,  встановлюється  згідно з  статтями 10, 266 Податкового  кодексу  України.                                            
1.2. Наведені  у  цьому  положенні  терміни  вживають в  такому  значенні:
          -  об’єкти  житлової  нерухомості - це  будівлі,  віднесені  відповідно  до  законодавства  до  житлового  фонду,  дачні  та  садові  будинки.
      Об’єкти  житлової  нерухомості  поділяються  на  такі  типи:
- житловий  будинок - це  будівля  капітального  типу, споруджена   з  дотриманням  вимог, встановлених  законом, іншими  нормативно - правовими  актами   і призначена  для  постійного  у ній  проживання.  Житлові  будинки  поділяються  на  житлові  будинки  садибного  типу  та  житлові  будинки  квартирного  типу  різної  поверховості;
 - житловий  будинок  садибного  типу - це  житловий  будинок, розташований  на  окремій  земельній  ділянці,  який  складається  із  житлових  та  допоміжних ( нежитлових ) приміщень;                                                                                                                                                      
- прибудова  до  житлового  будинку -  це  частина  будинку,  розташована  поза  контуром  його  капітальних  зовнішніх  стін, і  яка  має  з  основною  частиною  будинку   одну ( або  більше) спільну  капітальну  стіну;  
квартира  -  це  ізольоване   помешкання в  житловому   будинку, призначене  та  придатне  для  постійного  у  ньому  проживання ;                                                                                                                               
- котедж -  це одно - півтора поверховий   будинок  невеликої  житлової  площі  для  постійного  чи  тимчасового  проживання  з  присадибною  ділянкою;                                                            
- кімнати    у багатосімейних ( комунальних ) квартирах -  це  ізольоване  помешкання  у  квартирі,  в  якій   мешкають  двоє  чи  більше   квартиронаймачів;                                                    
- садовий  будинок  -  це  будинок  для  літнього  ( сезонного )  використання,  який  в  питаннях  нормування  площі  забудови, зовнішніх  конструкцій  та  інженерного  обладнання  не  відповідає   нормативам,  установленим  для  житлових  будинків;                            
- дачний  будинок  -  це  житловий  будинок  для  використання  протягом   року з метою  позаміського  відпочинку.



                                                            2. Платники  податку
2.1. Платниками  податку  є  фізичні    та  юридичні  особи,   в  тому  числі  нерезиденти,  які  є  власниками  об’єктів  житлової  та / або  нежитлової  нерухомості; 
2.2. Визначення  платників  податку  в  разі   перебування  об’єктів  житлової  та / або  нежитлової   нерухомості  у  спільній  частковій   або  спільній   сумісній  власності  кількох  осіб;
 - якщо  об’єкт  житлової та / або  нежитлової  нерухомості  перебуває   в  спільній   частковій  власності  кількох  осіб,   платником  податку  є  кожна  з  цих  осіб за належну  їй  частку ;
 - якщо  об’єкт житлової  та / або  нежитлової  нерухомості  перебуває   у  спільній   сумісній  власності  кількох  осіб,   але   не  поділений   в  натурі,  платником  податку є  одна  з  таких  осіб -  власників,  визначена  за  їх  згодою, якщо  інше  не  встановлено  судом;  
- якщо  об’єкт житлової  та / або  нежитлової  нерухомості  перебуває   у  спільній   сумісній  власності  кількох  осіб  і поділений  між  ними  в натурі, платником  податку  є  кожна  з  цих  осіб  за  незалежну  їй  частку.
3.  Об’єкт оподаткування
3.1. Об’єктом  оподаткування  є  об’єкт  житлової   та  нежитлової  нерухомості,  в тому  числі  його  частка.
3.2. Не  є  об’єктом  оподаткування:
        а). об’єкти  житлової  та  нежитлової  нерухомості, які  перебувають  у  власності  органів державної  влади, органів  місцевого  самоврядування, а також  організацій, створених  ними  в  установленому  порядку, що  повністю  утримуються  за  рахунок  відповідного державного  бюджету   чи  місцевого  бюджету  і є   неприбутковими  ( їх спільній власності);
        б). об’єкти  житлової  та  нежитлової  нерухомості, які  розташовані  в  зонах  відчуження  та  безумовного  ( обов’язкового) відселення, визначені  законом,  в  тому  числі  їх  частки;
        в). будівлі  дитячих  будинків   сімейного  типу;
        г). гуртожитки;
        д). житлова  нерухомість  непридатна  для  проживання,  в тому  числі  у  зв’язку  з  аварійним  станом,  визнана  такою  згідно  з  рішенням  сільської  ради;
        е). об’єкти  житлової  нерухомості, в  тому  числі  їх  частки, що  належать  дітям - сиротам, дітям позбавлених  батьківського  піклування,  та  особам  з їх  числа, визнаним  такими  відповідно  до  закону,  дітям - інвалідам,  які  виховуються  одинокими  матерями                (  батьками ),  але  не  більше  одного  такого   об’єкта  на  дитину;
       є). об’єкти  житлової  нерухомості, які  використовуються  суб’єктами  господарювання  малого  та  середнього  бізнесу, що  провадять  свою діяльність в  малих   архітектурних  формах  та  на  ринках;

       ж). будівлі  промисловості, зокрема  виробничі  корпуси, цехи, складські  приміщення промислових  підприємств;
       з). будівлі, споруди  сільськогосподарських  товаровиробників, призначені  для  використання  безпосередньо у  сільськогосподарській  діяльності;
      й). об’єкти  житлової  та  нежитлової  нерухомості, які  перебувають у  власності  громадських  організацій  інвалідів  та  їх  підприємств.
4. База  оподаткування
4.1. Базою   оподаткування  є  загальна  площа  об’єкта  житлової  та  нежитлової  нерухомості,  в  тому  числі  його  часток.
4.2. База   оподаткування  об’єктів  житлової  та  нежитлової  нерухомості,  в  тому  числі  їх    часток,  які  перебувають  у  власності фізичних  осіб,  обчислюється   контролюючим  органом    на  підставі  даних  Державного  реєстру  речових  прав  на  нерухоме  майно,  що  безоплатно   надаються  органами  державної    реєстрації  прав  на  нерухоме  майно  та / або   на  підставі  оригіналів  відповідних  документів  платника  податків , зокрема  документів  на  право  власності.
4.3. База   оподаткування  об’єктів  житлової  та  нежитлової  нерухомості,  в  тому  числі  їх    часток,  які  перебувають  у  власності  юридичних  осіб,  обчислюється  такими  особами  самостійно  виходячи  із  загальної  площі  кожного  окремого  об’єкта  оподаткування  на  підставі  документів, що  підтверджують  право  власності  на  такий  об’єкт.
5. Пільги  із  сплати  податку
5.1. База  оподаткування  об’єкта /  об’єктів  житлової  нерухомості,  в тому  числі  їх часток,   що  перебувають  у  власності  фізичної   особи -  платника  податку, зменшується:
      а).  для  квартир/ квартир  незалежно  від  їх  кількості -  60 кв. метрів;
      б). для    житлового  будинку / будинків  незалежно  від  їх  кількості -  на 120 кв. метрів ;
      в). для  різних  типів  об’єктів  житлової   нерухомості,  в тому  числі  їх  часток( у  разі  одночасного  перебування  у  власності  платника  податку  квартири /  квартир  та  житлового  будинку / будинків,  у  тому  числі  їх  часток )  - на 180 кв. метрів.
Таке  зменшення  надається  один  раз  за  кожний  базовий  податковий  ( звітний ) період            ( рік).
Дроговизька сільська  рада не може  збільшувати  граничну   межу  житлової  нерухомості,  на  яку   зменшується  база  оподаткування, встановлена цими підпунктами.
5.2. Дроговизька сільська  рада  встановлює  пільги  з  податку, що  сплачується  на  відповідній   території, з об’єктів  житлової  та / або  нежитлової  нерухомості, що  перебувають  у  власності  фізичних  або  юридичних  осіб,  релігійних  організацій  України,   статути ( положення ) яких зареєстровані  у  встановленому  законом  порядку,  та  використовуються  для  забезпечення діяльності,  передбаченої  такими   статутами                         ( положеннями ). Пільги  з  податку,  що  сплачується на  відповідній  території ,  з  об’єктів

житлової  нерухомості для  фізичних  осіб  визначаються  виходячи  з  їх  майнового   стану  та  рівня  доходів.
Пільги  з  податку, що  сплачується  на  відповідній  території  з  об’єктів  житлової  нерухомості, для фізичних  осіб  не  надаються   на:    
     -  об’єкт / об’єкти  оподаткування,  якщо  площа  такого/таких  об’єкта/ об’єктів  перевищує  п’ятикратний  розмір  неоподатковуваної  площі,  затвердженої  рішенням  сільської  ради;
     -  об’єкти  оподаткування, що використовуються їх  власниками  з метою  одержання  доходів ( здаються  в  оренду, лізинг, позичку, використовуються у  підприємницькій  діяльності).
Пільги  з  податку, що  сплачується   на  відповідній  території  з  об’єктів  нежитлової  нерухомості, встановлюються  в  залежності  від  майна,  яке  є  об’єктом  оподаткування .
     Дроговизька сільська  рада  до  1  лютого  поточного  року  подають  до  відповідного  контролюючого  органу  за  місцезнаходженням  об’єкта  житлової  нерухомості  відомості  стосовно пільг наданих  ними  відповідно  до  абзацу   першого  та  другого  цього  підпункту.
6.Ставка  податку
6.1. Ставка  податку  для  об’єктів  житлової   та /  або  нежитлової  нерухомості, що  перебувають  у  власності  фізичних та  юридичних  осіб,  встановлюються  за  рішенням  сільської  ради   залежно  від  місця  розташування  ( зональності ) та  типів  таких  об’єктів  нерухомості  у  розмірі, що  не  перевищує три відсотки  розміру  мінімальної  заробітної  плати,  встановленої  законом  на  1  січня  звітного ( податкового )   року, за 1 квадратний метр  бази  оподаткування.
7. Податковий   період
7.1.  Базовий  податковий  ( звітний )   період дорівнює  календарному  року.
8. Порядок  обчислення  суми  податку
8.1.  Обчислення  суми  податку  з  об’єкта / об’єктів  житлової  нерухомості,  які  перебувають у  власності  фізичних  осіб, здійснюються  контролюючим  органом  за  місцем  податкової  адреси ( місцем  реєстрації )   власника  такої  нерухомості  у  такому  порядку:
       а).  за наявності  у  власності  платника   податку   одного  об’єкта  житлової  нерухомості, в  тому  числі  його  частки, податок  обчислюється, виходячи  з  бази  оподаткування, зменшеної відповідно  до  підпунктів " а " або " б "  підпункту  5.1  пункту 5  цього  Положення та   пільги  органів  місцевого  самоврядування   з  неоподатковуваної  площі  таких  об’єктів ( у  разі  її  встановлення )  та    відповідної  ставки  податку;
      б).  за  наявності  у  власності  платника  податку  більше  одного  об’єкта  житлової    нерухомості  одного  типу,  в  тому  числі  їх  часток, податок  обчислюється  виходячи  із  сумарної загальної  площі  таких  об’єктів, зменшеної  відповідно  до  підпунктів "а" або "б"  підпункту  5.1 пункту 5 цього Положення  та  пільги  органів  місцевого  самоврядування  з

неоподатковуваної  площі  таких  об’єктів (у разі  її встановлення ),  та  відповідної  ставки податку;
     в). за  наявності  у  власності  платника  податку  об’єктів  житлової  нерухомості  різних  видів,  у  тому  числі  їх  часток, податок  обчислюється  виходячи  із  сумарної  загальної  площі  таких об’єктів, зменшеної  відповідно  до  підпункту "в"  підпункту  5.1 пункту 5  цього  Положення  та  пільги  органів  місцевого  самоврядування  з  неоподатковуваної  площі  таких  об’єктів (у  разі  її встановлення), та  відповідної  ставки  податку;
    г). сума податку, обчислена  з  урахуванням  підпунктів 2 і 3  цього  підпункту,  розподіляється  контролюючим  органом  пропорційно  до  питомої  ваги  загальної  площі  кожного  з  об’єктів  житлової  нерухомості;
     Обчислення  суми  податку  з  об’єкта / об’єктів   нежитлової  нерухомості, які  перебувають  у  власності  фізичних  осіб,  здійснюється  контролюючим  органом  за  місцем  податкової  адреси ( місцем  реєстрації )  власника  такої  нерухомості  виходячи  із  загальної  площі  кожного  з  обєктів  нежитлової  нерухомості  та  відповідної  ставки  податку.
8.2. Податкове/податкові  повідомлення - рішення  про  сплату  суми/сум  податку,  обчисленого  згідно  з  підпунктом  8.1  пункту 8  цього  Положення  та  відповідні  платіжні  реквізити, зокрема, Дроговизької сільської  ради  за  місцезнаходженням  кожного  з  об’єктів житлової   та/або  нежитлової  нерухомості,  надсилаються  ( вручаються)   платнику  податку  контролюючим  органом  за  місцем  його  податкової  адреси ( місцем реєстрації ) до 1  липня   року, що  настає  за  базовим  податковим ( звітним ) періодом( роком ).
       Щодо новоствореного (нововведеного)  об’єкта  житлової  та/або нежитлової  нерухомості  податок  сплачується  фізичною  особою - платником  починаючи  з  місяця,  в  якому  виникло  право  власності  на такий  об’єкт.
       Контролюючі  органи  за  місцем  проживання  (реєстрації)  платників  податку  в  десятиденний  термін  інформують  відповідні  контролюючі  органи  за  місцезнаходженням  об’єктів  житлової  та/або  нежитлової  нерухомості  про  надіслані  (вручені) платнику   податку  податкові  повідомлення - рішення  про  сплату  податку у  порядку ,  встановленому  центральним  органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  та  реалізує   державну  податкову  і  митну  політику.
         Нарахування  податку  та надсилання  ( вручення ) податкових   повідомлень - рішень  про  сплату  податку  фізичним    особам - нерезидентам  здійснюють контролюючі  органи  за  місцезнаходженням  об’єктів  житлової  та/або нежитлової  нерухомості,  що  перебувають  у  власності  таких  нерезидентів.
8.3. Платники  податку  мають  право  звернутися   з  письмовою  заявою  до  контролюючого  органу  за  місцем  проживання ( реєстрації )  для  проведення   звірки  даних  щодо:
      - об’єктів  житлової  та/або  нежитлової  нерухомості,  в  тому  числі  їх  часток, що  перебувають  у власності  платника  податку;
   -  розміру  загальної  площі  об’єктів  житлової  та/або нежитлової  нерухомості ,  що  перебувають  у  власності  платника  податку;
      -  права  на  користування  пільгою  зі  сплати  податку;
    
      - розміру  ставки  податку;
      -  нарахованої  суми  податку.
 У разі  виявлення  розбіжностей  між  даними  контролюючих  органів  та  даними, підтвердженими  платником  податку  на  підставі  оригіналів  відповідних   документів, зокрема документів  на  право  власності, контролюючий  орган  за  місцем    проживання               ( реєстрації ) платника  податку  проводить  перерахунок  суми  податку і  надсилає ( вручає ) йому  нове  податкове  повідомлення - рішення. Попереднє  податкове   повідомлення - рішення  вважається  скасованим ( відкликаним ).
8.4.  Органи  державної  реєстрації  прав  на  нерухоме  майно,  а  також  органи, що  здійснюють  реєстрацію  місця  проживання  фізичних  осіб, зобов’язані  щоквартально  у 15 - денний строк  після закінчення  податкового ( звітного ) кварталу  подавати  контролюючим  органам  відомості, необхідні  для  розрахунку  податку,  за  місцем  розташування  такого  об’єкта  нерухомого  майна  станом  на  перше  число  відповідного  кварталу  в  порядку, визначеному  Кабінетом  Міністрів  України.
8.5.  Платники  податку - юридичні  особи  самостійно   обчислюють  суму  податку  станом  на  1  січня  звітного  року   і  до  20  лютого  цього  ж  року подають  контролюючому   органу  за  місцезнаходженням  об’єкта / об’єктів  оподаткування  декларацію  за  формою,  встановленою   у  порядку,  передбаченому  статтею  46 Податкового  Кодексу  , з розбивкою  річної  суми  рівними  частками  поквартально.
       Щодо  новоствореного (  нововведеного ) об’єкта  житлової  та/ або нежитлової  нерухомості   декларацію   юридичною  особою -  платником  подається  протягом  30 календарних  днів  з  дня   виникнення  права  власності  на  такий  об’єкт, а податок  сплачується  починаючи  з  місяця ,  в якому   виникло  право  власності  на  такий   об’єкт.
8.6.   У разі  переходу   права власності  на  об’єкт  оподаткування   від  одного  власника  до    іншого  протягом  календарного  року  податок  обчислюється  для   попереднього  власника  за   період  з  1  січня  цього  року  до  початку  того  місяця,  в  якому  він  втратив  право  власності  на  зазначений  об’єкт  оподаткування ,  а  для  нового  власника - починаючи  з  місяця ,  в  якому  виникло  право  власності.
8.7. Контролюючий  орган  надсилає  податкове  повідомлення - рішення  новому  власнику  після  отримання  інформації  про  перехід  права  власності.
9. Порядок  сплати  податку
9.1. Порядок  сплачується   за  місцем  розташуванням  об’єкта/ об’єктів  оподаткування  і  зараховується  до  міського  бюджету  згідно  з  положеннями  Бюджетного  кодексу  України.
10. Строки  сплати  податку
10.1. Податкове  зобов’язання  за  звітний  рік    з  податку  сплачується :
     а). фізичними  особами - протягом  60  днів  з  дня  вручення  податкового  повідомлення - рішення;
    
      б).  юридичними  особами - авансовими  внесками  щокварталу  до 30 числа  місяця,  що  наступає  за  звітним  кварталом,  які  відображаються  в  річній  податковій  декларації.
11. Відповідальність  за  порушення  податкового законодавства  та  контроль  податкових  органів
 11.1. Платники  податку  та  їх  посадові  особи  несуть  відповідальність  у  разі  здійснення  порушень, визначених  податковим  законодавством  та  іншим  законодавством,  контроль  за  яким  покладено  на  контролюючі  органи, відповідно  до Податкового  кодексу  України  та  інших  законів  України.
11.2. За  неподання,  порушення  порядку  заповнення  та  строків  подання   податкової   декларації  контролюючими    органами, недостовірність  наданої  інформації  платники  податку  та  їх   посадові  особи  несуть  відповідальність  відповідно  до  норм  Податкового  кодексу  України.
11.3. Контроль  за  дотримання  вимог  податкового  законодавства  у  частині  справляння  податку  на  нерухоме  майно,  відмінне  від  земельної ділянки, здійснюється контролюючими  органами.  




Сільський голова                                         І.В.Мельник

Немає коментарів:

Дописати коментар